Vil I med på kunstrejse til

Bornholm?

Vi startede vores ubrudte række af kunstrejser i året 2000 med en 2 dages sviptur til Bornholm i anledning af, at broen lige var åbnet. Nu er tiden kommet til en ny kunstrejse til denne fantastiske ø, fuld af kunst, historie og natur. Vi vover denne gang at tage en lidt længere tur med 3 overnatninger og 4 dage for at kunne nå at besøge bare en pæn del af de mange museer, gallerier og kunstnere. Rejsens program vil fremkomme senere, men det er sikkert, at vi besøger Bornholms Kunstmuseum, Hjorts keramikmuseum i Rønne, Grønbechs Gård i Hasle, Oluf Høsts museum i Gudhjem samt et antal arbejdende kunstnere. Vi forestiller os et tæt pakket program, men med nogle timers fri en eftermiddag i Svaneke.

Vi har vores egen bus med hele vejen fra Roskilde.
Bussen kører fra Stændertorvet

torsdag 15. september 2016 kl. ca. 6.00

og vi er tilbage på Stændertorvet

søndag 18. september ca. kl. 18.00

Begge rejseveje er via Ystad. Vi skal bo på Hotel Siemsens Gaard lige ved havnen i Svaneke (www.siemsens.dk.)

Rejsens pris:
4100 kr. pr. person i dobbeltværelse, 4300 kr. pr. person i enkeltværelse. Ikke medlemmer betaler 250 kr. ekstra. (Vær opmærksom på, at et kontingent til Kunstforeningen dækker 2 personer!)

Denne pris dækker
* Bustransport t/rt og på Bornholm
* Overnatning på Siemsens Gaard i 3 nætter med morgenmad
* 4 frokoster og 2 middage
* Alle entreer incl. rundvisninger/kunstforedrag

Yderligere meddelelser, herunder endelige program samt evt. ændringer, vil blive sendt med email til de tilmeldte. Deltagerne sørger selv for rejse- og afbestillingsforsikring.

Rejsen ledes af:
Tove Hjortkjær (tove@strandengen.dk, 20 31 12 34) og Gorm Bruun Hansen (gorm@hansen.mail.dk, 20 48 51 99)

Bindende tilmelding:
Man kan tilmelde sig på dette link: Tilmeld.

Frist:
Tilmelding senest d. 22. februar 2016. Depositum: Tilmeldingen er ikke gyldig, før der et indbetalt depositum på 1000 kr på regnr. 9570 kontonr. 1129791 mærket KR+deltagernavn.