Kære modtager af Roskilde Kunstforenings nyhedsbreve

Fra den 25. maj 2018 træder der nye regler for beskyttelse af persondata i kraft, som følge af ny EU-lovgivning. Roskilde Kunstforening ønsker at gøre opmærksom på ændringerne i GDPR (Persondataforordningen), der indtræffer i overensstemmelse med Persondataloven.

Roskilde Kunstforening indsamler kun de kontaktoplysninger, som du allerede har givet samtykke til at dele med os. Vi bruger kun dine kontaktoplysninger i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve og for at kunne kontakte dig hvis det er nødvendigt. Vi opbevarer dine kontaktoplysninger i et register, og de deles ikke med andre virksomheder. Vi håndterer ikke personfølsomme oplysninger, men kun navn, e-mail og evt. adresse og telefonnummer.

Vi vil fortsat gerne kunne holde dig opdateret omkring vores aktiviteter. Hvis du fortsat ønsker at modtage information fra os, behøver du ikke at gøre noget.
På den måde giver du os tilladelse til at holde dig orienteret om vores aktiviteter

Hvis du ikke længere ønsker at modtage information fra os, kan du altid afmelde dig ved at klikke "afmeld" nedenfor.

Roskilde Kunstforening