Velkommen til Folkeuniversitetet i Roskilde

I 2012 blev Folkeuniversitetet i Roskilde relanceret. Siden da har komitéen bag arbejdet med at drive og udvikle tilbuddene. Vi er meget glade for at konstatere, at borgerne i Roskilde har taget rigtig godt imod dem. Mange har til gengæld efterlyst bedre og lettere muligheder for at se, hvad Folkeuniversitetet i Roskilde har på programmet.

Derfor var næste skridt på vejen at etablere af den hjemmeside, som du kigger på nu. Den gik i luften i 2017. Her bliver Folkeuniversitetets foredrag, kurser osv. annonceret, og her kan man også melde sig til. Hjemmesiden vil med tiden blive udbygget med flere oplysninger. Alt sammen tjener det til at gøre Folkeuniversitetet i Roskilde mere synligt, men også til at skabe bedre kontakt mellem Folkeuniversitetet og borgerne.

Hvis du har forslag og ideer til foredrag eller kurser, er du meget velkommen til at maile dem til Roskilde Folkeuniversitets programsekretariat

På komitéens vegne

Mogens Vestergaard

Kursus- og foredragsoversigt - klik her